به گزارش ایرنا، آیت الله سید مرتضی محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با دعوت خود و دیگران به تقوای الهی گفت: دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش داشتند تا با تحمیل جنگ ، ترور ، تحریم و تهدید ، این نظام الهی را با شکست مواجه کنند که هر بار با ناکامی مواجه شدند.
وی افزود: استکبار جهانی که با زور جنگ، نزاع و لشکرکشی نتوانست ایران را مغلوب کند این بار از راه ترویج گناه و معصیت، بی بند و باری و بدحجابی تلاش دارد که در این مقابله با ایران اسلامی پیروز از میدان خارج شود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: مهمترین هدف در این مقابله فرهنگی، جوانان ایران اسلامی هستند و اگر امروز برای مقابله با این توطئه چاره ای اندیشیده نشود، فردا ممکن است دیر باشد و نتوان کاری انجام داد.
وی با گلایه از وضعیت پوشش بانوان در جامعه گفت: به نظر می رسد که برخی از این افراد مأموریت دارند تا با پوشش نامناسب در جامعه حضور پیدا کنند تا بدحجابی و بی حجابی را ترویج کنند ، اگر امروز امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنیم ، دشمن را در مقابله با فرهنگ ایران اسلامی یاری کرده ایم.
وی همچنین با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا دشمن شماره یک مسلمانان جهان است و با این اقدام، غیر قابل اعتماد بودن خود را به تمامی ملت های جهان ثابت کرد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.