وحیدرضا محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکهزار و 232 واحد در مجتمع ثامن الحجج در کیلومتر ١٥ جاده خاوران (محدوده فرون آباد) خریداری شده است که تاکنون در 200 واحد نیز مستقر شده اند.
شهردار منطقه 15 خاطرنشان کرد: همچنین عملیات آسفالت 33 کوچه و نصب پل فلزی بر روی کانال آب انجام شده و احداث رمپ های آن در راستای دسترسی و تردد از بزرگراه امام رضا (ع) در حال انجام است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در محدوده پنج هکتاری ناحیه یک منطقه 15 به منظور عملیات بازسازی 11 گاراژ و کوچه کوه گچی، اظهار کرد: تبدیل این مکان به پهنه تجاری مطابق طرح تفصیلی تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
محمدی یادآور شد: اجرای عملیات همسطح سازی و کف سازی، ساخت سرویس بهداشتی، اجرای عملیات عمرانی شامل کانیو، حفر چاه جذبی، آسفالت و کسر عوارض پسماند و پیشه از جمله اقدامات انجام شده برای ساماندهی و تبدیل راسته اوراقچیان به قطب تجاری چینی و بلور است.
به گزارش ایرنا، طرح برخورد با اوراقچیان میدان شوش از سوم شهریور ماه سال 95 با همکاری شهرداری تهران و پلیس آگاهی آغاز و در نخستین روز ٢٥٠ واحد پلمب شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از احداث نخستین مجموعه ورزشی در محله مظاهری منطقه 15 خبر داد و گفت: محله مظاهری حد فاصل میدان شوش تا بزرگراه بعثت فاقد مجموعه ورزشی است.
وی عنوان کرد: عملیات احداث مجموعه ورزشی در زمینی به مساحد هزار و 200 مترمربع و زیربنای هزار و 450 مترمربع در 2 طبقه با سازه فلزی از سال گذشته آغاز شد.
شهردارمنطقه 15 اظهار کرد: در حال حاضر فونداسیون طرح نیز به پایان رسیده و اسکلت بندی آن آغاز شده است.
به گزارش ایرنا، طرح برخورد با اوراقچیان میدان شوش از سوم شهریور ماه سال گذشته با همکاری شهرداری تهران و پلیس آگاهی آغاز و در نخستین روز ٢٥٠ واحد پلمب شدند.
تهرام/9353/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.