محمد قانبیلی روز چهارشنبه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس از افزایش بیش از اندازه نرخ عوارض آزاد راه تهران - پردیس گلایه کرده و خواستار اصلاح آن در اسرع وقت شد.
وی گفت: طبق قانون افزایش این نرخ نباید بیشتر از 10 درصد باشد اما حدود 30 درصد افزایش داشته، در صورتی‌ که شرکت آزاد راه تهران - پردیس در مبلغ دریافت عوارض تجدید نظر نکند به نمایندگی مردم در دیوان عدالت اداری ازمسئولین این شرکت شکایت می کنم.
فرماندار شهرستان پردیس نیز دراین نشست ضمن گلایه از بروز این موضوع، از مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران پردیس خواست اعتراض مردم را به اطلاع مسئولین مربوطه برساند.
مرتضی حیدری خاطر نشان کرد: میان گفته های وزیر راه و شهرسازی و اقدامات انجام شده ، تفاوت وجود دارد که شاید بتوان گفت مسئولین آزاد راه تهران - پردیس به سخنان وزیر عمل نمی کنند.
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران پردیس در پاسخ به نماینده شورای عالی استانها و فرماندارپردیس گفت : میزان افزایش نرخ عوارض 28.5 درصد بوده که چون سال گذشته افرایش قیمت نداشته ایم امسال این امر اتفاق افتاده است.
سید عباس طاهری با اشاره به تامین اعتبار برای ادامه ساخت آزاد راه تهران - پردیس افزود: ادامه این آزاد راه تا بعد از شهر آبعلی بطول 12 کیلومتر، 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخش خصوصی تنها در صورت کسب منافع در این زمینه اقدام می کند.
لازم به ذکر است، آخرین افزایش قیمت عوارض آزاد راه تهران - پردیس در حدود یکسال و نیم گذشته اتفاق افتاده بود و درحال حاضرعوارض از 3500 تومان به 4500 تومان افزایش داشته است .
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.