حمیدرضا خلیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچون سال های گذشته اجرای طرح ضیافت که به عرضه نامحدود کالاهای اساسی با نرخ دولتی می پردازد امسال نیز همزمان در سراسر استان های کشوردراستان تهران نیز آغاز شده است.
وی تصریح کرد: در این طرح توزیع 6 قلم کالای اساسی با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی خدمات دولتی ایران برای ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: 3 هزارتن روغن، 2 هزار و 500 تن گوشت مرغ منجمد و گوساله مخلوط، 5 هزارتن برنج، 600 تن تخم مرغ و 3 هزارتن شکرسفید در استان با نرخ دولتی دراین طرح عرضه است.
وی درباره نرخ این کالاهای عرضه شده نیز گفت: مرغ منجمد به قیمت هرکیلوگرم 6200 تومان، هرکیلوگرم گوشت گوساله مخلوط 25 هزارتومان، هر شانه تخم مرغ 12 هزار و 600 تومان، هرکیلوگرم برنج از 3 هزار و 900 تا 5 هزار و 600 تومان (بسته به نوع رقم)، شکر سفید به قیمت هرکیلوگرم 2 هزار و 950 تا 3 هزارتومان در حال عرضه است.
خلیلی تاکید کرد: این کالاهای اساسی به حد کافی ذخیره سازی و موجود است و مردم در سطح شهر و شهرستان های استان تهران می توانند با مراجعه به فروشگاههای زنجیره ای اقلام خود را تهیه کنند.
تهرام/7243 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.