به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، ولی الله شجاع پوریان در نشست فصلی هم اندیشی روسای هیات های حوزه ها و شهرستان های ورزش همگانی استان تهران که در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار شد اظهار کرد: انجام فعالیت های ورزش همگانی در بوستان های استان و فضاهای شهری به طور قطع نقش قابل توجهی در افزایش سلامتی و کاهش بیماری در جامعه دارد.
وی ادامه داد: یکی از رویکردهای جدید مدیریت شهری توسعه ورزش همگانی و ارزان درجامعه است دراین خصوص نشریات ، فضای مجازی و رسانه های تصویری می تواند در توسعه و ترویج ورزش همگانی تاثیر گذار باشند.
رئیس هیات ورزش همگانی استان تهران اظهار کرد: روزانه بطور میانگین بیش از یکصد نفر درهر بوستان استان ورزش می کند
به گفته وی طبق آخرین آمار در حال حاضر میزان سرانه ورزشی برای هر نفر حدود 30 تا 35 سانتی متر مربع است.
شجاع پوریان با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی ضرورت جدی برای جامعه سالم است افزود: توسعه ورزش همگانی یک امر عبادی و اجتماعی به حساب آمده و می تواند خیر و برکت زیادی را برای جامعه به همراه آورد.
وی خاطر نشان کرد: باید با تعامل و استفاده از ظرفیت های محلی ازجمله فرمانداری ها، شهرداری، نماینده های مردم در مجلس و شوراها فعالیت های ورزشی را در جامعه بالا ببریم.
همچنین در این مراسم از هیات های برترجواد آباد ورامین، ملارد، قرچک و شهریار که در امر توسعه و ترویج ورزش همگانی تجلیل به عمل آمد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.