علیرضا محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهسازی و بازسازی انشعابات فرسوده در مناطق چهارگانه شهرری، نازی آباد، خانی آباد و 17 شهریور انجام شده است.
وی تصریح کرد: این حجم زیاد از بازسازی موجب رضایتمندی بیشترمشترکان، کاهش هزینه بهره برداری و جلوگیری ازهدررفت آب در این مناطق شده است.
وی در ادامه به فعالیت ها و اقدامات آبفای منطقه 6 در حوزه فاضلاب اشاره کرد و اظهار کرد: اقدامات توسعه ای این اداره در سال گذشته موجب اتصال 85 درصدی مشترکان در این منطقه به شبکه فاضلاب شهری شده است.
محمودی یادآور شد: ارتقای تصفیه خانه خاورشهر با ظرفیت 6 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز و بازسازی 2 هزار و 500 متر مربع از شبکه جمع آوری فاضلاب خاورشهر از دیگر اقدامات اساسی در این منطقه محسوب می شوند.
وی در پایان شرایط آبی سال جاری را با توجه به کاهش حجم بارش ها و نزولات آسمانی بسیار ویژه ارزیابی کرد و از شهروندان درخواست کرد که صرفه جویی، مدیریت مصرف و پرهیز از استفاده های غیر ضروری را در اولویت خود قرار دهند و از هرگونه هدر رفت بی مورد آب تا حد امکان جلوگیری نمایند.
شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران به مرکزیت شهرستان ری منطقه ای به وسعت حدود 138 کیلومتر مربع و پنج شهر باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، خاورشهر و قیامدشت را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.
تعداد مشترکان آبفای این منطقه، 244 هزار و 500 مشترک است و تعداد مشترکان فاضلاب 180 هزار مشترک است. همچنین یکهزارو 700 کیلومتر طول خطوط شبکه توزیع آب، 192 کیلومتر طول خطوط انتقال و 10 هزار و 50 کیلومتر طول خطوط فاضلاب دارد.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.