علی کمالی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح از امروز به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی سودجویان با همکاری دستگاه های مربوطه به صورت صبح و عصر در شهر ری و دیگر شهرهای تابعه برگزار می شود.
وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای خرید از سوی شهروندان و احتمال سوء استفاده برخی از سودجویان، اداره تعزیرات حکومتی ری با بسیج تمامی نیروهای قضایی و ستادی خود سعی در حضور موثر در این ماه جهت برخورد با متخلفان را دارد.
وی تصریح کرد : در همین راستا ، ضمن هماهنگی با سازمان صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف و مراکز بهداشت و دامپزشکی با راه اندازی اکیپ های گشت مشترک با حضور در سراسر شهرستان و با تسریع در زمان رسیدگی و برخورد قضایی مناسب با متخلفان سعی در کاهش تخلفات دارد.
کمالی نیا حوزه های عرضه کالا و خدمات از جمله نانوایی ها ، قنادی ها ، میوه و سبزی فروشی ها ، آش و حلیم، خوار و بار، عرضه کنندگان مواد لبنی و پروتیینی و فروشگاه های زنجیره ای و چند منظوره را از اهم برنامه های طرح نظارتی ضیافت عنوان کرد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر و برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.