مرتضی حیدری روز دوشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی مجتمع تجاری خدماتی تفریحی ساخت این مجتمع را فرصت ارزشمندی برای شهرستان پردیس دانست و ابراز امیدواری کرد: علاوه بر اشتغالزایی و استفاده از مصالح ایرانی، رونق تولید محصولات داخلی را به همراه داشته باشد.
وی گفت:تمام مسئولان با حضوردر این آیین، حمایت خود را نسبت به سرمایه گذار بخش خصوصی اعلام کردند.
سرپرست شهرداری شهرستان پردیس نیز در این آیین با اشاره به بلاتکلیفی زمین های بنیاد مستضعفان در فاز چهار این شهرستان اظهار کرد: ساخت مجتمع تجاری خدماتی تفریحی که متعلق به بنیاد مستضعفان است می تواند برای رفع مشکلات شهروندان این فاز و ساماندهی زمین های بنیاد نقش بسزایی داشته باشد.
کوروش گلریز با بیان اینکه شهرداری پردیس برای حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی، زمین را به صورت تهاتر در اختیار شرکت «خانه» قرار داده، گفت: شهرستان پردیس در شرق تهران یکی از نقاطی است که مورد توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی است، ساخت این مجتمع یکی از سرانه هایی است که در طرح های اولیه پیش بینی و اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت خانه با اشاره به مشخصات این مجتمع تجاری اداری رفاهی گفت: امروز کلنگ احداث این پروژه در زمینی با زیر بنای 48 هزار مترمربع و بنایی به مساحت 9 هزار و 500 بر زمین زده شد، سیتی سنتر پردیس در هفت طبقه ساخته می شود که شامل سه پارکینگ، 2طبقه تجاری و 2 طبقه رستوران و فضاهای آموزشی، ورزشی ویژه کودکان خواهد بود.
هادی اسماعیلی افزود: این پروژه حداقل ظرف 24 و حداکثر تا 30 ماه آینده و با هزینه ای معادل 160 میلیارد تومان با بهترین و با کیفیت ترین مصالح داخلی ساخته می شود، اشتغالزایی این پروژه مهم ترین بخش آن است که 800 تا یک هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول خواهند شد.
تهرام/9441/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.