سید جلال ملکی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه برگزاری این مسابقه فوتبال 40 آتش نشان با استفاده از 13 دستگاه خودرو آتش نشانی سبک و سنگین و به همراه 4 دستگاه موتورسیکلت و خودرو فرماندهی در مبادی ورودی و خروجی، پارکینگ ها و مسیرهای داخلی ورزشگاه آزادی تهران مستقر شدند.
وی بیان کرد: استقرار آتش نشان تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه ادامه خواهد داشت.
به گفته ملکی امشب همچون گذشته تمامی ماموران 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به ویژه ماموران ایستگاه 20 آتش نشانی که در مجاورت ورزشگاه آزادی حضور دارند در آماده باش کامل به سر می برند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در مسابقه فردا شب نیز میان تیم های استقلال و ذوب آهن آتش نشانان در ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.
وی از همه هواداران این 2 مسابقه فوتبال خواست همچون مسابقات گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود و فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.
همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در آستانه برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس ایران و الجزیره امارات از ساعت ها قبل 40 تکنسین اورژانس تهران به همراه 8 دستگاه آمبولانس ، 7 دستگاه موتورلانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای منتهی به ورزشگاه و داخل ورزشگاه آزادی مستقر شدند.
محمد کرم درآبادی بیان کرد: 40 تکنسین اورژانس اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی تا پایان برگزاری مسابقه فوتبال در مسیرهای تعیین شده حضور دارند و خدمات پزشکی به هواداران ارائه می کنند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: در فردا شب نیز همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تکنسین های اورژانس در محل مسابقه فوتبال حضور استقرار پیدا می کنند.
وی از همه هواداران خواست که همچون مسابقات گذشته با تکنسین های اورژانس همکاری داشته و در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس به تیم های استقرار یافته در محل و یا سامانه 115 اطلاع دهند.
از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مصاف الجزیزه امارات می رود و همچنین فردا شب نیز از ساعت 20 و 45 تیم استقلال به مصاف ذوب آهن می رود .
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.