به گزارش استانداری تهران، محمد حسین مقیمی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید شورای شهر رباط کریم با اشاره به اقدام مثبت شهرداری و شورای این شهر در ساخت و احیای این ساختمان گفت: دربخش صنعت و کشاورزی واحدهای زیادی وجود دارند که سرمایه گذاری اولیه انجام شده اماچون از منابع سرمایه در گردش به خوبی استفاده نشده تعطیل شده اند.
وی ادامه داد: ساختمان تازه تأسیس شورای شهر رباط کریم می تواند برای پروژه هایی که معطل مانده اند الگو باشد تا بدون سرمایه گذاری جدید از سرمایه های گذشته و معطل مانده بهره برد.
مقیمی به یکی از بازدیدهای انجام شده از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی رباط کریم اشاره کرد و افزود: یک کارگاه قدیمی تولیدمحصولات کشاورزی با استفاده صحیح از سرمایه توانسته است به واحد صنعتی تبدیل شود و این اقدام ارزشمند است.
استاندار تهران تصریح کرد: نبایدهمیشه به دنبال سرمایه گذاری سنگین باشیم و سرمایه های گذشته را رها کنیم، ساختمان شورای شهر رباط کریم در گذشته ساختمانی غیرقابل استفاده بود که با سرمایه گذاری کم قابل استفاده شده است و اقدام خوبی از سوی شهرداری است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات خوبی که برای توسعه فضای سبز در رباط کریم از سوی شهرداری انجام شده است اشاره کرد و گفت: سرانه فضای سبز دررباط کریم قابلیت افزایش دارد و بااقدامات اساسی باید سطح آرامش و رفاه شهروندان را افزایش داد.
مقیمی، نقش شوراها در کشور را مهم دانست و تأکید کرد: شوراها برای کشور نعمت اند، ١١٧ هزار شورا در شهرها وروستاها وجود دارد و با معیارنظامی ٤٠ لشگر آماده خدمت هستند و باید به شوراها با نگاه توسعه ای نگریست.
به گفته استاندارتهران ؛شوراها با حداقل امکانات کارهای بزرگی انجام می دهند و با رعایت قوانین نیازمند تقویت هستند و هر هزینه خارج از قاعده اثرات منفی دارد وباید از جاده اعتدال در هزینه هاخارج نشویم و قیمت تمام شده اقدامات باید واقعی باشد و کارلازم با هزینه معقول انجام شود.
ساختمان شورای شهر رباط کریم در ١٢٠٠ متر مربع در2 طبقه با امروز حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.
استاندار تهران همچنین در ادامه برنامه سفر به شهرستان رباط کریم از 2 شرکت صنعتی در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد.
در این بازدیدها استاندار تهران در جریان فعالیت شرکت ها قرار گرفت و در گفت و گو با مدیران عامل شرکت های صنعتی در خصوص ایجاد تسهیلات و بازگشایی اعتبارات در بخش های مختلف قول مساعد داد.
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.