احمد نامنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه با همکاری اساتید دانشگاه، فرمانداری، بهزیستی، علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان شمیرانات برگزار شد.
وی با بیان اینکه یکی از اولویت های این نهاد حمایت از قشر جوان در بخش های ازدواج و اشتغال است اظهارداشت: با برگزاری کلاس های آموزشی در نظر داریم تا شرایط ازدواج آسان را برای زوج های جوان پیش از گذشته فراهم کنیم.
به گفته نامنی کلاس های آموزش ازدواج آسان با برگزاری چند جلسه کلاس و زمان 50 ساعت برای زوج های جوان در نظر گرفته شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات تصریح کرد: از برنامه های دیگر این اداره تدوین حقوق شهروندی برای عموم مردم بود که 9 مورد حقوق شهروندی به هیات های ورزشی این شهرستان ابلاغ شد.
نامنی بیان کرد: در حال حاضر منشور حقوق شهروندی برای اطلاع رسانی بیشتر در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه بیش از 32هزار ورزشکار در40 رشته ورزشی سال گذشته سازمان دهی (بیمه شده) پیش بینی کرد: این رقم امسال 15 درصد رشد خواهد داشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات از افتتاح استخر سرپوشیده دارآباد تا پایان امسال خبرداد و اظهار کرد: ساخت تنها استخر دولتی شهرستان شمیرانات از سال 86 آغاز شده و اکنون این پروژه عمرانی ازپیشرفت 70 درصدی برخوردار است.
به گفته وی تاکنون یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این استخر هزینه شده و برای تکمیل کامل آن 450 میلیون تومان اعتبار استانی اختصاص خواهد یافت.
شهرستان شمیرانات با 600هزار جمعیت و 246 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در شمال استان تهران قرار دارد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.