معاون ورزش مردان سازمان ورزش شهرداری تهران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این رقابتها از امروز آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد ، افزود: بیش از 600 هزار ورزشکار مرد در مسابقات المپیاد، پارالمپیاد، رشته های منتخب مناطق، اقشار و بیماری خاص دربخش نواحی، محلات و فرا منطقه شرکت دارند.
بهنام ابوالقاسم پور ادامه داد: در بخش المپیاد ورزشکاران در رشته های بدمینتون، دو ومیدانی، شنا، کاراته، بسکتبال، کشتی آزاد، شطرنج، فوتسال، تکواندو، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، والبیال و کشتی پهلوانی و در بخش پارالمپیاد نیز در رشته های دارت، شطرنج، تیراندازی، بوچیا، شنا، بسکتبال با ویلچر، فوتبال، روی میز، وزنه برداری، گلبال، والیبال نشسته، جانبازان 70درصد نخاعی ، تنیس روی میز و 8 رشته اقشار و بیماریهای خاص برگزارمی شود.
معاون ورزش مردان سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد های برتر ورزشی و نشاط و شادابی میان شهروندان تهرانی است خاطر نشان کرد: در رویداد ورزشی بیش از 600 هزار نفر علاقه مند نوجوان، جوان و بزرگسال شرکت دارند.
وی همچنین به آغاز مسابقات جام رمضان از 27 اردیبهشت ماه در سطح شهر تهران خبرداد و گفت: در این مسابقات 13 رشته برای مردان که شامل بدمینتون، دو ومیدانی، شنا، کاراته، بسکتبال، کشتی آزاد، شطرنج، فوتسال، تکواندو، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، والیبال و کشتی پهلوانی برگزار می شود.
ابوالقاسم پور پیش بینی کرد که بیش از 450هزار ورزشکار مرد در مسابقات جام رمضان شرکت داشته باشند.
معاون ورزش مردان سازمان ورزش شهرداری تهران به برگزاری زنگ تحرک در بوستان های پایتخت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 2200 بوستان روزانه در نوبت صبح و عصر میزبان شهروندان تهرانی بوده که از این میزان 741 ایستگاه به مردان اختصاص دارد.
به گفته وی روزانه بیش از 27 هزار نفر مرد در فعالیت ورزش همگانی شرکت دارند.
همچنین معاون امور بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: بیش از 600هزار نفر زن در 13 رشته ورزشی در مسابقات المپیاد شهر تهران شرکت دارند.
مرجان میرزائی قاضی گفت: روزانه بیش از 30 هزار زن در یک هزار و 300 بوستان ها و خانه های ورزش محلات پایتخت به فعالیت بدنی و ورزش همگانی می پردازند.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.