به گزارش ایرنا، سید محمد موسوی روز یکشنبه در هفتاد و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه طلاق، افزود: طرح «زندگی آرام» با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره)، اداره بهداشت و درمان، اداره بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در راستای تحکیم بنیان خانواده اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: این کارگاه ها با سرفصل های حقوق زوجین، بهداشت و سلامت، اخلاق و احکام، روانشناسی و مشاوره قبل و بعد از ازدواج برگزار می شود.
وی عنوان کرد: نداشتن مهارت های لازم برای ورود به زندگی، اعتیاد و مشکلات اقتصادی مهمترین عوامل ناپایداری خانواده ها است و بیشترین میزان آمار طلاق نیز در 2 سال اول زندگی مشترک اتفاق می افتد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری اظهار کرد: طرح «زندگی آرام» به آموزش های لازم در خصوص مهارت زوجین قبل، بعد و حین ازدواج می پردازد و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد کاهش چشمگیر طلاق در این شهرستان جنوبی استان تهران در آینده نزدیک باشیم.
هفتاد و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری امروز یکشنبه با محوریت «بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه طلاق» به ریاست حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، قاضی مغربی رییس دانشگاه واحد یادگار امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولان شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.