حجت الاسلام سعید اوتارخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امامزاده ابوالحسن(ع)، شیخ صدوق، امامزاده عبدالله(ع) در شهرری، امامزاده اسماعیل و ابراهیم و بی بی رقیه در کهریزک، امامزاده سید طاهر و بی بی هاجر در حسن آباد فشافویه و امامزاده شعیب در قلعه نو برای اجرای برنامه های ماه رمضان به صورت ویژه آماده سازی می شوند.
وی در ادامه به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در این بقاع متبرکه اشاره کرد و یادآور شد: جزء خوانی و ترتیل خوانی با حضور قاریان و اساتید بین المللی در این بقاع در طول ماه رمضان برگزار خواهد شد.
اوتارخوانی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به برپایی سفره های ساده افطاری اشاره کرد و افزود: این برنامه در تمامی بقاع متبرکه این شهرستان در طول ماه رمضان برگزار خواهد شود و هزینه های آن نیز از محل نذورات مردمی تامین خواهد شد.
وی به استقبال بی نظیر مردم از بقاع متبرکه در شب های قدر اشاره کرد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ری با آماده سازی شبستان های این بقاع و همچنین دعوت از سخنرانان به نام کشوری به دنبال برگزاری هر چه بهتر مراسمات شب های قدراست.
اوتارخوانی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات همسطح سازی صحن امامزاده عبدالله (ع) اشاره کرد و عنوان داشت: این عملیات عمرانی بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا شب های قدر به اتمام برسد تا مردم از صحن و سرای نورانی این امامزاده واجب التعظیم استفاده نمایند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.