علیرضا راه پیما روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در رشته علوم انسانی برای پایه دهم می توانند با مراجعه به یکی از دبیرستان های فرهنگ شهر تهران با تکمیل فرم ثبت نام و ارایه مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون ورودی ثبت نام کنند.
وی، اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی 97-96، کسب حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت اول پایه نهم، تصویر کارنامه این پایه تحصیلی و 2قطعه عکس 3*4 را از جمله شرایط و مدارک ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ عنوان کرد و گفت: اگر دانش آموز متقاضی حداقل معدل 17 را در پایه نهم کسب نکرده باشد، در صورت قبولی در آزمون ورودی، ثبت نام او در دبیرستان فرهنگ امکان پذیر نیست.
راه پیما اظهار کرد: دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ، مجاز هستند بدون محدودیت براساس هر منطقه، نسبت به انتخاب یک دبیرستان برای ثبت نام اقدام کنند و جابه جایی دانش آموزان پذیرفته شده در پایه دهم امکان پذیر نیست.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ روز پنجشنبه(31 خردادماه) به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.
به گفته راه پیما، 21دبیرستان فرهنگ در شهر تهران شامل 12 دبیرستان دخترانه و 9دبیرستان پسرانه فعالیت می کند.
تهرام/7245/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.