به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهار کرد: تمامی روسای آمریکا بر این اصل تاکید داشته اند که دشمنی آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنی آنها با مردم و کشور ما ایدئولوژیکی است.
وی افزود: از ابتدا هم مشخص بود که مذاکرات برجام سرانجامی ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز از همان ابتدا به این امر اذعان داشتند.
امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: آمریکا با دشمن افکنی، دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است و دشمنان سعی دارند با ایجاد بحران نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.
وی گفت: با وجود اینکه دغدغه رهبری همواره معیشت مردم بوده است ولی دغدغه برخی ها اداره کشور بدون کدخدا است که امیدواریم با این شرایط برجام به اشتباه خود پی برده باشند.
وی افزود: تاریخ نشان داده است که نباید به اروپاییان اعتماد کرد و تنها به خدا و رهبری اعتماد کنیم و با اقتدار و قدرت ملی با پشتوانه خداوند است که پیروز می شویم.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: آمادگی برای این ماه مبارک نباید تنها به فراهم کردم تغذیه باشد، بلکه پرداخت کفاره از مهمترین کارهایی است که باید در ابتدای این ماه انجام داد.
وی افزود: باید محیط مساجد و منازل ما طوری تزیین شود که نشان از ماه مبارک رمضان باشد.
وی ادامه داد: ماه مبارک ماه استقبال و دعا است و زمانی به وظیفه خود در قبال این ماه به خوبی عمل می کنیم که گناهان گذشته را ترک‌ کنیم و کینه ها و تنفرها را از خود دور کنیم.
نمازگزاران شهرری پس از اقامه نمازجمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی، خشم و انزجار خود را نسبت به خروج آمریکا از برجام اعلام کردند.
در این مراسم که از محل مصلی نماز جمعه تا میدان عبدالعظیم (ع) ادامه یافت نمازگزاران ضمن حمل نوشته های با عنوان 'مرگ بر آمریکا و اسرائیل' شعارهای 'مرگ بر آمریکای جنایتکار' ،'ایرانی بیدار است از آمریکا بیزار است' سر دادند.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.