مهرداد زنگنه فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مدیریت پسماند منطقه برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به منظور کاهش زباله خشک و حفظ محیط زیست برای گروه های هدف در اماکن عمومی برگزار می کند.
وی تصریح کرد: در این راستا 21 غرفه بازیافت در نواحی پنجگانه منطقه مستقر شده اند که متصدیان این غرفه ها علاوه بر جمع آوری نان خشک، پلاستیک، کاغذ و مقوا، آهن، فلزات رنگی و... به آموزش تفکیک و توزیع نایلون ویژه پسماند نیز می پردازند.
زنگنه فر یاد آور شد: در راستای جمع آوری زباله های خشک قابل تجدید پذیر و جلوگیری از زباله دزدی، 17 خودروی ملودی با گشت زنی در محله ها، مدارس، شهرک ها و تماس شهروندان با سامانه 137 به جمع آوری پسماند می پردازند.
وی افزود: علاوه بر این در مجموع ماهانه هزار و 400 تن پسماند خشک در این منطقه بازیافت می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه بر آموزش چهره به چهره شهروندان و کسبه در شهرک ها، مجتمع های مسکونی، تجاری، مراکز خرید با حضورآموزشگران بازیافت با هدف جلوگیری از تخریب حفظ محیط زیست تأکید کرد.
به گفته وی، ایستگاه بازیافت این منطقه در بزرگراه شهید کاظمی ناحیه 2 جنب ایستگاه خدمات شهری واقع شده است که علاوه بر حضور آموزشگران در بخشی از این فضا برای بازدید شهروندان 10 کارگر خدمات شهری نیز روزانه به تفکیک پسماند خشک می پردازند.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.