محمد صادق حسنی روز دوشنبه در حاشیه مناقصه و مزایده اماکن ورزشی شهرداری که در آکادمی مجموعه شهروندی توحید برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از برنامه های مهم سازمان ورزش شهرداری در سال جاری برگزاری و شفاف سازی واگذاری اماکن به بخش خصوصی خواهد بود که در نظر داریم تمام اتفاقات در اتاق کاملا شیشه ای با حضور متقاضیان و اصحاب رسانه برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 423 مجموعه چند منظوره، آبی و الزهرا(س) در اختیار این نهاد است خاطر نشان کرد: در برگزاری مناقصه ها و اجاره اماکن ورزشی هیچ کس غریبه نیست چرا که باید با تغییر روش و ساختار بتوانیم میزان رضایت شهروندان را در سطح پایتخت بدست آوریم.
حسنی بیان کرد: در گذشته مزایده و مناقصه ها پشت درب های بسته انجام می شد که امسال واگذاری ها به بالاترین قیمت نسبت به پیشنهاد دادگستری و صلاحیت فرد انجام می شود.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: امروز پاکت های مجموعه های شهید بیاتی، شهدای گلشن ،شهید سیدی، پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، ارسنجانی، امام سجاد(ع)، خانه کشتی برادران دستجردی، بهار، پوریا ولی، شهید باکری و یاس منطقه 20 باز شد.
حسنی با بیان اینکه هر 15 روز یکبار آگهی مزایده و مناقصه مجموعه ها از طریق روزنامه کثیرالانتشار به چاپ رسیده و ارسال پاکت گذاری ها مجموعه توسط علاقه مندان آغاز خواهد شد اظهار کرد: علاقه مندان مجموعه های ورزشی باید دارای مدرک لیسانس و بالاتر در رشته های تربیت بدنی، فعالیت تجربی و مجموعه داری، متاهل بودن و موارد دیگر فنی و مربی گری را داشته باشند.
به گفته وی مدت واگذاری مجموعه ها به مدت یک سال (از تاریخ تایید کمیسیون) برای فرد متقاضی خواهد بود که قیمت ها نیز توسط سه کارشناس دادگستری، اداره کل ورزش تهران و شهرداری تعیین می شود.
وی در پاسخ به این سوال مبنی براینکه با واگذاری تعداد زیادی از مجموعه های آبی و چند منظوره به بخش خصوصی تعرفه استفاده از این اماکن برای شهروندان اقرایش خواهد داشت یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان قیمت تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تغییری نخواهد داشت بلکه با این روش درنظر داریم راندمان کاری را بالا برده و از فرسودگی مجموعه ها جلوگیری کنیم.
حسنی تاکید کرد: روز گذشته در این خصوص جلسه ای با حضور اعضای شورا شهر تهران انجام و در خصوص تغییر نکردن تعرفه ها مجموعه های ورزشی برای شهروندان صحبت شد.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری افزود: قیمت استفاده عموم از استخر ها بین 5 تا 12 هزار تومان است که در برخی از سانس های بازنشستگان با ارائه کارت منزلت با قیمت رایگان و پایین تری از اماکن ورزشی بهره مند می شوند.
همچنین سرپرست فنی و مهندسی سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه برگزاری نخستین جلسه مناقصه نگه داری و اجرایی مجموعه های ورزشی به پیمانکاران به خبرنگار ایرنا گفت: امسال 170مجموعه آبی و چند منظوره این نهاد از طریق مزایده عمومی به پیمانکاران واگذار می شود.
پیمان باقری با بیان اینکه 60 مورد از این مجموعه ها آبی و مابقی چند منظوره است گفت: با این کار در نظر داریم تا نظارات خود را افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تهران به 14 پهنه تقسیم شده که امروز 8 پهنه شامل 35 مجموعه ورزشی پاکت های مزایده آنها با حضور متقاضیان و رسانه ها باز خواهد شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.