به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در مراسم تکریم از معلمان نمونه شهرستان ری با بیان اینکه توسعه و رفاه اجتماعی کشورهای پیشرفته در اثر توجه به آموزش و پرورش صورت گرفته است، افزود: سیاست های دولت به بخش آموزشی کشور باید به سمت ایجاد آموزش و پرورش پویا سوق پیدا کند.
وی بالاترین سرمایه کشور را نیروی انسانی توانمند عنوان کرد و یادآور شد: این نیروی گران قیمت توسط آموزش و پرورش تربیت می شود و توجه به این بخش می تواند در آینده منجر به کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی شود.
جمالی پور ادامه داد: نظام آموزش و پرورش در توسعه کشور سهم بسزایی دارد و باید تمامی ظرفیت دستگاه های مختلف در جهت بهبود فضای آموزشی کشور بسیج شوند.
وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید از حالت تکلیفی خارج شود، اظهار کرد: آسیب های اجتماعی طلاق، اعتیاد، بهره وری و کارایی پایین نیروی انسانی که چالش های جهت توسعه محسوب می شوند، حاصل سیاست ها و برنامه های غلط کشور در گذشته است.
مراسم تکریم از معلمان نمونه شهرستان ری روز دوشنبه با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، فولاوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، صفویی شهردار منطقه 20 و جمعی از معلمان و فرهنگیان در شهرستان ری برگزار شد.
گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان و مدیران نمونه مدارس نواحی یک و 2 آموزش و پرورش شهرستان ری با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.