به گزارش ایرنا، این کتاب شامل 32 غزل با مضامین عاطفی و اجتماعی است که در 56 صفحه با قیمت 7هزار تومان منتشر شده و در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سالن شبستان، راهرو 17، غرفه انتشارات فصل پنجم عرصه می شود.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «نه؛ به کتاب نخواندن» از 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.
نازنین مرادی متولد 1360 در تهران، دارای مدرک لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی تاکنون در جشنواره های متعدد ادبی برگزیده شده که «ایران ما» سال86، «ایوان آیینه‌ها» سال 87، نفر اول جشنواره طلوع(شهرداری تهران سال 94)، فعال ادبی نمونه در جشنواره «چله آه» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سال 92 از جمله آنهاست.
مسئول انجمن ادبی فرهنگسرای دختران، خانه فرهنگ نور، کانون شعر کودک و نوجوان خانه فرهنگ دولت آباد و کانون ادبی دانشگاه یادگار امام(ره) از سوابق کاری مرادی است.
تاکنون اشعاری از مرادی در کتاب های بهار سخن (انتشارات کومش)، هم آوای من باش (انتشارات هم‌قلم)، گزیده ادبیات معاصر (انتشارات نگیما)، لوح فشرده شاعران معاصر (موسسه رسانه ساز دانش) منتشر شده است.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.