ارسلان فاضلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز جراحی قلب باز با ظرفیت 6 اکیپ جراحی در این بیمارستان راه اندازی شده و آماده ارایه خدمت به بیماران شهرستان های شهریار، ملارد، شهر قدس، رباط کریم، اسلام شهر و شهرستان فردیس استان البرز است.
وی اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این بخش جراحی و بخش مراقبت از بیماری های قلب و عروق را بیش از 10 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان فوق تخصصی نور با نزدیک بودن به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با رایزنی های انجام شده با کشورهای همسایه از جمله عراق، عمان، افغانستان، پاکستان و سایر کشورها خدمات تخصصی جراحی قلب باز به بیماران این کشورها نیز ارایه می کند.
فاضلی با بیان اینکه اولین جراحی قلب باز این بیمارستان با موفقیت انجام شد، گفت: اولین جراحی قلب باز با بهترین روش و امکانات روز دنیا در مرکز جراحی قلب باز این بیمارستان انجام شد.
مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی نور شهریار با بیان اینکه بیش از 100 پزشک متخصص و فوق تخصص و 150 پزشک نام آور در این بیمارستان مشغول خدمت هستند، افزود: از زمان تاسیس این بیمارستان تا کنون 13 هزار و 81 بیمار، بستری و تحت درمان قرار گرفتند و بیش از هفت هزار و 700 عمل جراحی نیز انجام شده است.
بیمارستان نور با ظرفیت 200 تختخواب و با امکانات فوق پیشرفته، مرداد سال 1395 با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
تهرام/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.