به گزارش روز ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، توکل رمضانی در مورد این حادثه اظهار کرد: ظهر روز گذشته بر اثر آتش سوزی یک نانوایی بربری در خیابان دولت آباد شهرری و تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع از رخداد این آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 14 را به محل حادثه اعزام کرد.
وی گفت: یک ملک تجاری با کاربری نانوایی بربری به مساحت 30 متر مربع که در طبقه زیرین یک مجتمع مسکونی واقع شده بود، دچار آتش سوزی شد.
وی ادامه داد: پس از بررسی های بیشتر معلوم شد قسمت بالای تنور نانوایی به علت وجود وسایل اضافی دچار آتش سوزی شده و 2 تن از کارگران با هدف خاموش کردن آتش و ناتوانی در مهار شعله های آتش درون نانوایی محبوس شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز این مغازه عملیات خود را آغاز کردند و گروهی به خاموش کردن آتش و گروهی دیگر به نجات کارگران پرداختند.
رمضانی تصریح کرد: آتش نشانان توانستند با کمترین خسارت شعله های آتش را خاموش کنند و محبوس شدگان را سالم از داخل مغازه نجات دهند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن شعله های آتش و بکارگیری فن مکانیکی برای تخلیه دود به ماموریت خود پایان دادند.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.