رضا گل محمدی روز دوشنبه در نشست شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند که با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان شهرستان در فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار کرد: اولویت نخست در شهر رودهن اصلاح زمین چمن این منطقه است که در صورت مهیا شدن شرایط، سکوهای مجموعه ورزشی نیز افزایش می یابد.
وی به زمین چمن مجموعه ورزشی تختی دماوند نیز اشاره کرد و گفت: استادیوم این مجموعه با طراحی 5 هزار نفره صورت می گیرد، اما احداث دو هزار نفره آن در دستور کار است؛ همچنین زمین چمن این مجموعه ورزشی نیازمند توسعه است تا در آینده بتوان طرح استادیم پنج هزار نفره را اجرایی کرد.
گل محمدی افزود: تعیین و تکلیف قرارداد پیست اسکی آبعلی و پرداخت حق عوارض 10 سال گذشته مشخص شد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد ولی بحث مدیریت واحد و یکپارچه با حفظ حاکمیت ها ضروری است.
گل محمدی با بیان اینکه در شهرستان فیروزکوه مهم ترین موضوع بحث نیروهای انسانی، چارت تشکیلاتی، نبود سالن سرپوشیده و ساختمان اداره ورزش و جوانان است، عنوان کرد: در سال های گذشته نیروهای قراردادی مانع از حرکت پویای اداره کل ورزش و جوانان در تهران بودند و برخی از نیروهای قراردادی میانگین آنان17 سال بوده است و تقاضا داریم این نیروها در چارت تشکیلاتی قرار گیرند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه اعتبار تعلق گرفته به شهرستان فیروزکوه در سال 96 یک میلیارد و 155 میلیون تومان بود است، گفت: این میزان اعتبار به شهرستان دماوند 880 میلیون تومان، ضمن اینکه 300 میلیون تومان اعتبار ملی در خصوص احداث صخره نوردی تخصیص یافت که هفته آینده منعقد خواهد شد و امیدواریم بخش مهمی از پروژه انجام شود، اما نیازمند اعتبار بیشتر در خصوص تکمیل آن هستیم.
همچنین مجید صفری فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه بیان کرد: شهرستان دماوند اگر به قطب ورزشی تبدیل شود هم برای منطقه خود و هم برای تهران بزرگ دارای منافع خواهد بود و بسیاری از مشکلات پایتخت مرتفع می شود.
وی با اشاره به تشکیل شورای ورزش در منطقه، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سیاست های دولت و تاکیدات ریاست جمهوری، لازم است سهم مردم را در ورزش افزایش دهیم و نقش جوانان در تحقق اهداف شورا بسیار حائز اهمیت است.
صفری افزود: اتکا به بودجه دولت به منظور ساخت اماکن ورزشی ما را به جایی نمی رساند که در این راستا نیازمند حمایت خیرین ورزشی هستیم.
فرماندار شهرستان دماوند مهم ترین مشکلات آبعلی و رودهن را نداشتن ساختمان مناسب برای اداره ورزش و جوانان و نبود مدیریت واحد در پیست اسکی آبعلی دانست و گفت: در دماوند مهم ترین موضوع بحث ساخت استادیوم 5 هزار نفری است که در صورتی احداث این مجموعه ورزشی، دماوند میزبان مسابقات تیم های ورزشی پایتخت خواهد شد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.