به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام مجید انصاری روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید علی اصغر فلاح از شهدای دفاع مقدس ورامین گفت : عزت و اقتدار امروز نظام مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است و یقینا امتداد این اقتدار در گرو زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت در جامعه است.
وی افزود : بسیاری از جوانان ایران در دوران جنگ تحمیلی در راه دفاع از کیان ایران اسلامی و حفظ ارزش های اسلامی در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و به قیمت خون خود ، از نهال انقلاب حراست کردند تا به درختی تنومند تبدیل شود.
وی با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده شهدای دانش آموز گفت : این که یک خانواده برای دفاع از ارزش های اسلامی ، ثمره زندگی خود را تقدیم اسلام کنند تنها وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی به جامعه و حرکت در مسیر شهدا سنگین تر می کند و امروز همه وظیفه دارند تا از این ارزش ها حراست کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سرکشی از خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولان دانست و گفت : خانواده معظم شهدا به خاطر مناعت طبع هیچگاه خواسته های خود را که همگی در راستای اصلاح امور جامعه است عنوان نمی کنند و این مسئولان هستند که باید با سرکشی مستمر ، نیازهای آنان را شناخته و درصدد رفع آن بر آیند.
شهید علی اصغر فلاح از شهدای دانش آموز شهرستان قرچک است که پیکر پاک و مطهر او تا کنون به میهن اسلامی بازنگشته است.
قرچک در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 450 شهید تقدیم اسلام کرده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.