به گزارش ایرنا، محمدرضا یوسفی روز شنبه همزمان با هفته جوان در همایش ترویج ازدواج آسان که در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: زندگی سالم و پایدار در راستای توجه به سه عنصر شور و اشتیاق، عقل و خرد و مسؤولیت‌ پذیری افراد شکل می گیرد و همه افراد از خانواده ها تا دستگاه های فرهنگی باید در خصوص این مهم مراقبت های لازم را از جوانان انجام دهند.
وی افزود: این که زندگی مشترک افراد در ابتدای شکل گیری از شیرینی و حلاوت برخوردار است و به تدریج رو به سردی می گذارد به دلیل عدم توجه افراد به مسائل مهم ابتدای زندگی است، مشکلاتی که اگر برطرف نشود جامعه را با چالش جدی مواجه می کند.
فرماندار ورامین بیان کرد: امروز همه دستگاه های فرهنگی و متولی وظیفه دارند تا با اصلاح رفتارهای اشتباه جوانان، آنان را برای زندگی مشترک موفق آماده کنند.
وی با اشاره به نقش سازنده آموزش و پرورش، دانشگاه و دستگاه های فرهنگی در سلامت زندگی مشترک گفت: وقتی هدف اصلی دشمنان قسم خورده نظام در منحرف کردن مسیر انقلاب ، جوانان و آینده سازان کشور است ، بی توجهی به آنان می تواند مسیر نفوذ دشمن را هموار کند.
وی گفت : شهرستان ورامین از ظرفیت بالقوه ای در حوزه جوانان برخوردار است و اگر با فعال کردن کارگروه ازدواج آسان ، زمینه ازدواج آنان را فراهم کنیم ، بسیاری از این ظرفیت ها و استعدادها در مسیر اصلی خود صرف پیشرفت جامعه می شود.
یوسفی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به استفاده هر چه بیشتر مسئولان از ظرفیت جوانان تأکید کرد.
11 شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان نام دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.