به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که این شرکت در طول ایام برگزاری سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب ( 12 تا 23 اردیبهشت ماه ) در محل مصلای حضرت امام خمینی «ره» خدمت رسانی ویژه ای را به علاقه مندان و بازدیدکنندگان ارائه می کند.
در این اطلاعیه آمده که سامانه معلولین و جانبازان نیز جهت رفاه حال این عزیزان، برای بازدید از نمایشگاه کتاب ، خدمات حمل ونقلی ارائه می می کند و همچنین جهت عزیمت معلولین و افراد کم توان جسمی، سرویس ویژه ای از ایستگاه مترو مفتح به درب ورودی نمایشگاه کتاب و بالعکس در نظر گرفته شده است.
ساعات کار سرویس های ویژه ، یک ساعت قبل از شروع بکار و یک ساعت بعد از پایان کار نمایشگاه ( از ساعت 9:00 صبح لغایت 21:00 شب ) خواهد بود.
** خطوط عبوری جهت سرویس رسانی به شرح ذیل است:

* خطوط عبوری از ضلع شمال مصلا (بزرگراه رسالت)
میدان رسالت- میدان ونک، فلکه سوم تهرانپارس- ابتدای شهید مطهری، میدان صنعت- میدان رسالت، سیدخندان- پایانه آزادی، میدان شیخ بهایی- پایانه مترو شهید حقانی، پایانه بیهقی- پایانه علم و صنعت،

*خطوط عبوری از ضلع جنوب مصلا (خیابان شهید بهشتی)
میدان رسالت- ابتدای شهید مطهری، سید خندان- ابتدای شهید مطهری، پایانه بیهقی- میدان انقلاب اسلامی

*خطوط واقع در پایانه شهید بهشتی
پایانه مترو صادقیه- پایانه شهید بهشتی، میدان امام حسین(ع)- پایانه شهید بهشتی ، پل خاقانی- پایانه شهید بهشتی ، پایانه شهید بهشتی- بیمارستان امام خمینی(ره)
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 12 تا 23 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا می باشد.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.