به گزارش ایرنا، محمد علیخانی روز یکشنبه پیش از شروع پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: هفت گزینه پیشنهادی تصدی پست شهردار تهران طبق زمان بندی که از قبل مشخص شده به ارائه برنامه خود خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: تمام گزینه ها شرایط یکسانی برای احراز پست شهرداری تهران دارند.
به گفته علیخانی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز برای تصدی پست شهردار تهران، ابراز تمایل کرده است که امیدواریم دولت نیز با این امر موافقت کند.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تهران، شرایط نامزدها را بر اساس چارچوب های مشخص بررسی کرده و در نهایت مناسبت ترین فرد به عنوان شهردار تهران انتخاب خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: سه شنبه (11 اردیبهشت ماه ) آخرین جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای بررسی گزینه های شهرداری برگزار خواهد شد.

*شهرداری تهران در خصوص توزیع آرم طرح ترافیک سخت گیری نکند
علیخانی با اشاره به بحث توزیع آرم طرح ترافیک جدید تهران نیز گفت: شهرداری تهران حق ندارد در این خصوص سخت گیری کند چرا که مسئول اذیت کردن مردم نیستیم.
وی ادامه داد: شهرداری موظف است بر اساس چارچوب ها و مقررات و مصوبات شورا عمل کند.
به گفته علیخانی، اگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص طرح ترافیک ویژه خبرنگاران بر اساس چارچوب و آئین نامه شورا عمل نکند تذکر خواهد گرفت.
وی ادامه داد: تعریف محدوده طرح و همچنین تعداد آرم های توزیع یافته بین شهروندان در حیطه اختیارات شورای ترافیک تهران است که بر این اساس نیز امسال 10 الی 15 درصد از مجوزهای این طرح کاسته شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.