به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن، کرسی تلاوت امشب بعد از نماز مغرب وعشا با تلاوت حاج محمدرضا پورزرگری قاری بین المللی کشورمان در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع درمحله گلابدره برگزار می شود.
همچنین روز یکشنبه (9 اردیبهشت ماه ) کرسی تلاوت نفحات القرآن کریم از ساعت 7 صبح در مدرسه نیک انجام، واقع در خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران، کوچه کبریتچی، با تلاوت قاریان ممتاز حمیدرضا رحمانی و شهاد زمانی برگزارمی شود.
درادامه برگزاری کرسی های تلاوت نفحات القرآن، روز یکشنبه ساعت 13 تلاوت حاج هادی موحد امین ومحمد عربان از قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان در مدرسه چیت چیان واقع در دروازه دولاب، کوچه شهید اکبری انجام می شود.
کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت استاد محمدحسین سبزعلی از قاریان بین المللی کشورمان روز دوشنبه ( 10 اردیبهشت ) از ساعت 11 صبح در دبیرستان شهید نواب صفوی واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان گوته برگزار می‌شود.
همچنین کرسی تلاوت روز دوشنبه، ساعت 7 صبح در دبیرستان رایان بصیر واقع در خیابان 17 شهریور، بلوار قیام روبروی مسجد حوری با تلاوت علیرضا مهدیزاده قاری ممتاز کشورمان برگزار می شود.
روز دوشنبه هم کرسی تلاوت نفحات القرآن، ساعت 13،30 در مدرسه ثامن الائمه (ع ) واقع در میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، کوچه خزئل با تلاوت محمد موسی زاده برگزار می‌شود.
کرسی تلاوت نفحات القرآن در روز سه شنبه (11 اردیبهشت ماه ) از ساعت 10 صبح در مدرسه برهان مجرد واقع در میدان خراسان با تلاوت سیدعباس حسینی برگزار و روز چهارشنبه ( 12 اردیبهشت ماه ) کرسی تلاوت نفحات القرآن پس از نماز مغرب و عشا در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا با تلاوت وحید خزایی، قاری بین المللی کشورمان برگزار می شود.
کرسی تلاوت نفحات القرآن، در روز یکشنبه ( 16 اردیبهشت ماه) از ساعت 9 صبح در مدرسه پیام غدیر واقع در خیابان ایران، کوچه محمودی باتلاوت حاج محمود متولی و محمد عربان از قاریان ممتاز کشورمان و همچنین ارائه محفوظات توسط زینب فیضی برگزار می شود.
دارالقرآن نفحات القرآن همچنین امشب کرسی تلاوت خود را پس از نماز مغرب و عشا با تلاوت مصطفی اشرفی و مرتضی صابری در حسینیه امام سجاد(ع) واقع در استرالیا، سیدنی، خیابان آبرن برگزار می کند.
در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع و به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می شود.
همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد، بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع می شود و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفت آنها سئوال و سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم می گردد.
پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این 2 برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند.
همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره 09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
تهرام/ 1539/7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.