امین افضلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ایستگاه سلامت شهرداری منطقه 20 از 5 تا 7 اردیبهشت ماه در محدوده کوره پزخانه های روستای محمودآباد شهرری مستقر شد و به ساکنان این مناطق خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه کرد.
وی عنوان کرد: ارائه خدمات پزشکی ایستگاه سلامت شهرداری منطقه 20 با همکاری و مشارکت پزشکان خیر و سازمان های مردم نهاد و با هدف انسان دوستانه و کمک به افراد نیازمند مستقر شده است.
وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی پزشکی و مشاوره ای در این محدوده حاشیه ای، برای سومین بار در 2 سال اخیر انجام شده است، افزود: 24 تیم پزشکی متشکل از هشت پزشک متخصص با همکاری سازمان های مرتبط در محل کوره ها خدمات ارئه دادند.
افضلی تصریح کرد: خدماتی همچون دندانپزشکی، چشم پزشکی، شنوایی سنجی، خدمات آزمایشگاهی، مشاوره ای و غرباگری سلامت به ساکنان همجوار این محدوده ارائه شد.
به گزارش ایرنا، در حدود 2 هزار نفر در کوره های آجر پزی جنوب تهران ساکن هستند، این کوره ها که اغلب در شرق شهرری و درمحدوده شهرستان ورامین واقع شده اند، دارای حداقل امکانات زندگی می باشند و کارگران فصلی که بیشتر از مناطق جنوبی خراسان رضوی و بخشی هم افغانستانی هستند به دلیل کمبود آب و بیکاری به این مناظق مهاجرت کرده اند.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.