به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی، تربیت یاران امام زمان (عج) است، چرا که ایشان برای ظهور به یاران پرصلابتی همچون پاره های آهن محکم و استوار نیاز دارند.
وی با بیان اینکه وظیفه ما ترویج فرهنگ انتظار است، خاطرنشان کرد: جهان اصلاح شدنی نیست مگر آنکه حکومت عدل جهانی شکل گیرد و نگاه همه مردم به سوی حجت خداست، چرا که در آن زمان همه جهان از ظلم و حکومت های ستمگر پاک می شود.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه شیعیان باید خود را برای ظهور آن حضرت آماده کنند، گفت: نهادی که از جمهوری اسلامی ایران در تمامی شرایط حفاظت می کند، وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) است؛ آنان تابع محض ولایت فقیه بوده و مقید به رعایت قانون و اخلاق هستند.
امام جمعه دماوند ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نیز بیان کرد: شجاعت، سخاوت و بصیرت آن حضرت مثال زدنی بود که جوانان امروز می توانند با الگو گیری از آن حضرت از دوران جوانی خود به خوبی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب ایران آبستن حوادث گوناگونی توسط دشمنان بوده است و همواره دشمنان به دنبال نشانه گرفتن ایمان جوانان است، قشر جوان کشور شعار ما می توانیم را عملی کردند و این برای همه ملت ایران افتخار است.
وی گفت: دشمن می خواهد جوان ایرانی نسبت به استقلال و منافع کشور خود بی تفاوت باشد و با ترویج فرهنگ فساد و هرزگی، عقاید آنان را سست کند که تنها راه آن مسدود و خنثی کردن اهداف آنان است.
وی با بیان اینکه یکی از راه های حفظ ایمان و عقاید جوانان حضور در مساجد و محضر عالمان دینی است، بیان کرد: فاصله ایجاد کردن بین روحانیت، مردم و جوانان از دیگر اهداف دشمن است که می توان با ترویج گفتمان محدویت و حکومت عدل جهانی، بندگی در راه خدا را حفظ کرد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.