به گزارش ایرنا، مهرداد زنگنه فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدایت جریان آب های سطحی و زیرسطحی از نواحی شمالی شهر تهران به سمت جنوب شهر، اجرای طرح لایروبی انهار و کانال های این منطقه را به صورت فنی و کارشناسی برای مسئولان به یک ضرورت تبدیل کرده است.
وی ادامه داد : در راستای تامین بهداشت عمومی محیط زیست، سهولت جریان آب و پیشگیری از بروز آبگرفتگی و شیوع بیماری های مسری با برنامه ریزی مناسب و به کارگیری 12 نفر نیروی انسانی مجرب و با امکانات لازم اقدام به لایروبی کانال ها شده است.
وی تصریح کرد: کانال های خیابان بهمنیار، بهشتی، دانشگاه، بهار، حاشیه بزرگراه های تندگویان، شهید کاظمی و تونل دولتخواه به طور کامل لایروبی شده است.
زنگنه فر با اشاره به وجود 6 حوضچه رسوب گیر و پاکسازی مداوم در مسیر انهار وکانال های این منطقه خاطرنشان کرد: طبق جدول زمانبندی شده به طور مستمر رسیدگی به وضعیت انهار و کانال ها از نظر فنی و بهداشت صورت می گیرد تا شرایط زیستی مناسب برای شهروندان ایجاد شود.
معاون شهردار منطقه تصریح کرد: برخی مکان های پر تردد از جمله خیابان احسانی در ناحیه 2، بزرگراه های شهید کاظمی و آزادگان در ناحیه سه که ضایعات زیادی تولید می کنند از مکان های پر کار اداره مسیل ها و قنوات این معاونت محسوب می شوند.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح ها همچون سال های گذشته از بروز آبگرفتگی جلوگیری و زمینه رفت و آمد ایمن و آسانتر شهروندان ایجاد شود.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.