به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی روز سه شنبه در مراسم پاکسازی ارتفاعات برج اینانج شهرری به مناسب هفته زمین پاک با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی حفاظت از محیط زیست باید در طول سال استمرار داشته باشد، افزود: فرهنگ سازی و حساس سازی لازم نسبت به محیط زیست باید توسط مسئولان در میان مردم ایجاد شود.
وی ادامه داد: مردم باید در کنار شهرداری و سایر نهادهای دولتی خدمات رسان کار حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب طبیعت و زمین را بر عهده گیرند تا زمینه های توسعه پایدار در کشور ایجاد شود.
جمالی پور با بیان اینکه شهرداری با پول مالیات مردم خدماتی مانند جمع آوری زباله و تفکیک پسماندهای تر و خشک را انجام می دهد، عنوان کرد: مردم باید بدانند که حفاظت از محیط زیست و پاک نگاه داشتن پیرامون خود به طور مستقیم با اقتصاد شهر، توسعه کشور و معیشت ارتباط مستقیم دارد.
وی ادامه داد: زمانی که هزینه های شهرداری از لحاظ جمع آوری پسماند کم شد این نهاد خدمات رسان می تواند اقدامات عمرانی گسترده و زمینه های توسعه پایدار شهر را ایجاد کند.
به گزارش ایرنا، جمعی از علاقمندان به حفظ محیط زیست امروز سه شنبه با حضور در ارتفاعات برج ایناج شهرری و در حرکتی فرهنگی، زباله های رها شده دراین منطقه را جمع آوری کردند.
پاکسازی ارتفاعات برج ایناج با شعار « نه به کیسه های پلاستیکی» با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، صفوی شهردار منطقه 20، عبادتی رییس اداره محیط زیست شهرستان ری و جمعی از شهروندان برگزار شد.
22 آوریل - دوم اردیبهشت - روز زمین پاک نامگذاری شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.