به گزارش خبرنگار ایرنا، سردارحسین رحیمی روز سه شنبه در ستاد فرماندهی پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قاچاقچیان این اجناس را از غرب کشور به تهران وارد کرده بودند ،افزود: ارزش ریالی اجناس قاچاق کشف شده چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان برآورد شده است.
وی ادامه داد: 24 تن از کالاهای کشف شده انواع خوارکی و نوشیدنی است که با مجوز مقام قضایی و نماینده وزارت بهداشت امحاء می شود.
سردار رحیمی با بیان اینکه تاریخ تولید لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده بین 7 تا 11 سال تخمین زده می شود، تصریح کرد: دراین رابطه 10 متهم با تغییر تاریخ تولید و انقضای اجناس مکشوفه نسبت به فروش غیر قانونی آنها اقدام می کردند که با اقدام به موقع پلیس تمامی این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

** 44 صرافی غیرمجاز پلمپ شد
رئیس پلیس تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مبارزه با سوداگران ارز با جدیت ادامه دارد، گفت: به تازگی 44 صرافی غیرمجاز پلمپ و 37 دلال و سوداگر ارز شناسایی و دستگیرشدند.

** طرح ترافیک جدید تهران 15 اردیبهشت اجرایی می شود
سردار رحیمی در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک جدید تهران نیز گفت: این طرح از 15 اردیبهشت به مرحله اجرا در خواهدآمد و از زمان اجرا تا اول خرداد ماه اجرای این طرح به صورت ارشادی خواهد بود.
وی در خصوص تمهیدات پلیس برای برگزاری نمایشگاه کتاب نیز افزود: پلیس برای تامین نظم و امنیت برگزاری این نمایشگاه آمادگی کامل دارد، اما با توجه به ترافیک شدیدی که به واسطه نمایشگاه در مناطق مرکزی شهر ایجاد می شود پیشنهاد ما برگزاری نمایشگاه خارج از شهر تهران است.
تهرام/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.