به گزارش ایرنا ، آیت الله سید مرتضی محمودی روز چهارشنبه در دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری بازرس نیروی انتظامی کشور و سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: تلاشی که نیروی انتظامی در تأمین امنیت پایدار در جامعه انجام می دهد همچون عبادت خداوند متعال است.
وی افزود: بر اساس کلام معصومین ، امنیت یکی از نعمت های بزرگ خداوند است و کسی که این امنیت و آرامش را برای مردم فراهم می کند ، در اصل از حق حیات انسان دفاع کرده است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار کرد: نیروی انتظامی در امور محوله باید حقوق مردم را در اولویت خود قرار دهد چرا که بدون پشتوانه مردمی ، بسیاری از طرح های امنیتی نیروی انتظامی به نتیجه مطلوب نمی رسد.
آیت الله محمودی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در تأمین امنیت شهرستان ورامین گفت : نیروی انتظامی شرق استان تهران خدمات فراوانی را در ورامین ارایه داده و امنیت امروز این منطقه ، نتیجه تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی است.
وی تصریح کرد: با وجود آن که صدها هزار نفر از اقوام مختلف ایران اسلامی از شیعه و سنی در کنار هم در این شهرستان زندگی می کنند ولی کمترین مشکل امنیتی را در ورامین شاهدیم که بخش عمده ای از آن نتیجه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است.
امام جمعه ورامین گفت : اگر انسان همواره خود را در محضر خداوند متعال بداند ، از هر گونه حرکت ناشایست پرهیز می کند و به این طریق ، بسیاری از مشکلات از جامعه اسلامی رخت بر می بندد.
ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در شهرستان ورامین مستقر است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.