علیرضا راه پیما روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ثبت نام در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز در رشته های تحصیلی ریاضی، تجربی و علوم انسانی از مناطق 19 گانه شهر تهران تا پایان وقت اداری امروز(29 فرودین ماه) تعیین شده بود.
وی افزود: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیای آنان، در جلسه هیات امنای دبیرستان ماندگار البرز با حضور عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصویب شد که زمان ثبت نام در پایه دهم این دبیرستان تا روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) تمدید شود.
راه پیما درباره ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان ماندگار البرز گفت: ثبت نام در این پایه تحصیلی آزمونی نداشته و طبق روال معمول انجام خواهد شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: دانش آموزان متقاضی برای ثبت نام در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز می توانند به سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی http://www.tehranedu.ir/ مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، ثبت ‌نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در پایه‌ دهم در رشته های تحصیلی ریاضی، تجربی و علوم انسانی برای سال تحصیلی 98-97، از 23 بهمن ماه 96 آغاز شده است.
تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی 97-96، حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم از جمله شرایط ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم این دبیرستان است.
هزینه شرکت در آزمون ورودی مبلغ 16500 تومان است که داوطلبان صرفا باید از طریق درگاه الکترونیکی در سامانه به نشانی http://www.tehranedu.ir/ ثبت نام و پرداخت کنند.
متقاضیان ثبت نام در پایه دهم باید رشته مورد درخواست خود را هنگام ثبت نام انتخاب کنند و در صورت پذیرش در آزمون صرفا باید در همان رشته پذیرفته شده ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود.
کارت ورود به جلسه آزمون پایه دهم از روز شنبه تا دوشنبه (8 تا 10اردیبهشت ماه) از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام در سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قابل دریافت است.
آزمون پایه دهم ساعت 9 صبح روز پنجشنبه (13 اردیبهشت ماه) در مکان های مندرج در کارت ورود به جلسه برگزار خواهد شد.
دبیرستان ماندگار البرز در منطقه 6 تهران، خیابان انقلاب، چهارراه کالج، کوچه البرز، پلاک یک واقع شده که یکی از مراکز آموزشی معتبر و قدیمی این شهر است، ساختمان این دبیرستان سال 77 در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
دبیرستان البرز به دلیل قدمت تاریخی و سوابق درخشان علمی، آموزشی و فرهنگی شانزده اسفندماه 1385 توسط شورای عالی آموزش و پرورش جزو مدارس ماندگار ایران شناخته شد.
بزرگانی همچون منوچهر ستوده، حسن اکبرزاده، حسین امانت، عبدالله انوار، محمدعلی اسلامی ندوشن، مصطفی چمران، همایون خرم، حسین محجوبی و جمشید مشایخی از این دبیرستان فارغ التحصیل شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.