به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مهدی ساداتی روز پنج شنبه افزود: شاخص اصلی طرح تحول سلامت است و دولت تدبیر و امید با توجه ویژه و تامین اعتبار مورد نیاز، طرح سلامت را اجرا می کند.
وی ادامه به ایجاد فضایی آرام در مجموعه درمانی و بهداشتی اشاره و تاکید کرد: از تمام ظرفیتهایی باید برای آرامش بخشی به مجموعه متخصصین و کسانی که به عنوان پیش قراولان اولیه حرکت جامعه بهداشتی و درمانی کشور هستند استفاده کنیم.
فرماندار شهرستان رباط کریم اظهارداشت : مردم نباید با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی دغدغه ای جز دردشان داشته باشند و دولت هم از تمام ظرفیتهایی که قانون گذار پیش بینی کرده برای آسایش و آرامش مردم استفاده می کند .
ساداتی خاطرنشان کرد: یکی از حوزه هایی که مستقیم و غیر مستقیم در زندگی با آن سروکار داریم بحث سلامت و امنیت غذایی است و گاهی نیز بر اساس اصولی که در شرح وظیفه در انجام آن داریم آسیب های جبران ناپذیری را در زندگی شخصی وارد می کنیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز که ساعت های پیک، سخت و طاقت فرسای مجموعه اداری بود نظارت و پیگیری خود و استفاده از ظرفیتها را کماکان ادامه دادیم و در این موضوع هیچگونه تعارفی با کسی نداریم و با متخلفان حوزه سلامت برخورد قاطع می کنیم.
وی بر استفاده و ظرفیت های تشکل های غیر دولتی و همچنین خیرین بر ارتقا شاخص های سلامت در شهرستان رباط کریم تاکید کرد.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.