به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین گفت : استکبار باید بداند با اقدامات خود نمی تواند به محور مقاومت مردم فلسطین ضربه اساسی وارد کند و این اقدامات نمی تواند امنیت رژیم غاصب اسرائیل را تأمین کند.
وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، اسرائیل تا 25 سال آینده نخواهد بود و بزودی نماز جماعت در بیت المقدس برگزار می شود.
طزری با اشاره به هوایی اسرائیل به پایگاه نظامی در استان حمص و شهادت جمعی از فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : هرچند رژیم صهیونیستی آشکارا این حمله را به عهده نگرفته است ولی این اقدام ددمنشانه انجام شد تا از این طریق به جمهوری اسلامی پیام دهند که حمله به اسرائیل عواقب خطرناکی دارد .
وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی با تمام توان از مقاومت مردم سوریه و فلسطین دفاع کرده و تا نابودی کامل اسرائیل دست از مقاومت بر نمی دارند.
امام جمعه خیرآباد با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت : حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به ظرفیت درونی و توان مردم است و نگاه کردن به خارج از کشور ، اشتباهی باطل است.
طزری تأکید کرد: اگر به جای اینکه به دنبال رابطه با چند کشور گرگ اروپایی همچون فرانسه، آلمان و انگلیس باشیم ، رابطه اقتصادی خود را با کشورهای همسایه تقویت کنیم و سهمی از بازارهای آنان را داشته باشیم، هم تولید و اشتغال رونق پیدا می کند و هم از کالاهای داخلی حمایت می شود.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.