مرتضی حیدری پیش از ظهر امروز درحاشیه سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بومهن گفت: شهرستان پردیس دارای 2 پروژه بزرگ شهر جدید پردیس و نیز مسکن مهر می باشد بالغ بر 100 هزار واحد را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: جمعیت این شهرستان 185 هزار نفر طبق سرشماری سال 95 است، که اگر واحدهای مسکن مهر پردیس تحویل داده شود، افق جمعیتی این شهرستان به 600 هزار نفر خواهد رسید.
وی با اشاره به مشکلات خدمات رسانی به مردم پردیس افزود: اجرای طرح مسکن مهر در پردیس بدون مطالعه در شهرستان ایجاد شد و تمامی زیر ساختها را زیر سوال برد ، این منطقه مشکلات زیادی دارد، ساکنان منطقه برای حل مشکلات خود نیاز به مساعدت دولتمردان دارند.
فرماندار پردیس با بیان این که با تشکیل یک هیات امنا می توان مشکلات بیمارستان «الغدیر» را حل کرد، از وزیر بهداشت خواست، با توجه به بازدیدی که از این بیمارستان داشته در جهت تکمیل بیمارستان اقداماتی را انجام دهد.
حیدری با اشاره به مشکل انتقال بیماران اورژانسی از پردیس به تهران بیان کرد: با توجه مجاورت شهرستان در مسیر پر تردد جاده ای تهران- پردیس و بروز تصادفات جرحی ، نیاز مبرم به اورژانس و بیمارستان داریم.
استانداری تهران، وزیر بهداشت صبح امروز(سه شنبه ) با حضور در شهرستان پردیس و شهر بومهن از مراحل تکمیل ساخت بیمارستان خیریه انصار الغدیر بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزئیات تکمیل ساختمان بیمارستان قرار گرفت.
ساخت بیمارستان خیریه انصار الغدیر بومهن در سال ١٣٩١ در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع و زیر بنای ٢٤ هزار مترمربع آغاز شده است.
در حال حاضر ساختمان بیمارستان در ٧ طبقه صد درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون در مرحله نازک کاری و تجهیز امکانات است.
تهرام/ 9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.