به گزارش ایرنا، این جلسه که دومین جلسه رسمی شورای شهر تهران در سال 97 است، دقایقی قبل به ریاست محسن هاشمی و با حضور 20 عضو شورا(یک غایب) به صورت رسمی آغاز شد.
بررسی و اعلام رای در خصوص استعفای دوباره محمدعلی نجفی شهردار تهران و انتخاب سرپرست شهرداری در صورت موافقت اعضا با این استعفا، مهمترین برنامه و دستور جلسه امروز شورای شهر تهران است.
«محمدعلی نجفی که شهریورماه سال گذشته با رای قاطع 21 عضو شورای پنجم شهر به عنوان شهردار تهران انتخاب شد، در آخرین روزهای اسفند در اقدامی غیرمنتظره استعفای خود را تقدیم رئیس شورا کرد».
اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه(19 فروردین) در نخستین جلسه علنی سال 97 شورا، ضمن بررسی درخواست استعفای محمدعلی نجفی، استعفا را نپذیرفته و رد کردند.
محمدعلی نجفی روز گذشته دومین استعفای خود را تقدیم رییس شورای شهر تهران کرد و از وی خواست، ترتیبی اتخاذ شود تا قبل از اول اردیبهشت که قرار است مراحل جدی درمان وی آغاز شود موضوع انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری تعیین تکلیف شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7244/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.