به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز یکشنبه در دیدار فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ری، افزود: مسئولان کشور در آخر سال باید اقدامات خود در زمینه تحقق اهداف شعار سال را به مردم گزارش دهند.
وی تجربه کشور هندوستان در حمایت از تولید داخلی و رهایی از بند استعمار را جزو بهترین تجربه ها برای حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت: تمامی آحاد جامعه باید شعار انتخابی رهبر معظم انقلاب برای سال 97 را به صورت عملی نه شعاری در زندگی خود بکار گیرند تا شاهد رشد اقتصادی باشیم.
وی ادامه داد: هدف گذاری مسئولان در ابتدای سال باید به گونه ای باشد که تا آخر سال قسمت بیشتر آن محقق شود و مردم اثرات آن را در زندگی شخصی خود لمس کنند.
آیت الله ری شهری تاکید کرد: مسئولان و مدیران کشور باید در خصوص عملکرد و تصمیمات خود نزد خداوند و مردم حجت و برهان داشته باشند و عملکردشان باید به گونه ای باشد که هم خداوند و هم مردم از آنان راضی باشند.
وی با اشاره به نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر که به منشور مصر معروف است، افزود: امام علی(ع) در این منشور حکومتی تمام ابعاد و شاخص های یک حکومت اسلامی را بیان داشته اند و امروز رعایت بندهای این منشور باید در دستور کار مسئولان نظام اسلامی ایران باشد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) یادآور شد: مردم سالاری دینی یعنی اینکه اکثریت و توده مردم از عملکرد حکومت اسلامی راضی باشند و خدمات دولت را در زندگی روزمره خود احساس کنند.
وی عنوان کرد: مسئولان نظام اسلامی اگر می خواهند مردم از آنان راضی باشند باید کسب رضایت خداوند در انجام امورات حکومت را مد نظر خود قرار دهند تا رضایتمندی در جامعه ایجاد شود.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی ایران مجهز به انواع ابزارهای سیاسی، نظامی، اقتصادی و رسانه ای هستند، ابراز کرد: امروز کشور در شرایط سختی به سر می برد که اگر اتحاد و همدلی تمامی نیروهای داخلی نباشد، نمی توان کشور را اداره کرد.
وی گفت: امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت داخلی هستیم چرا که به گفته خداوند اگر در جامعه نفاق و اختلاف ایجاد شود، به طور حتم شیطان رهبر می شود و جامعه به فنا خواهد رفت.
دیدار فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ری با آیت الله ری شهری امروز با حضور جمالی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مدیران شهرستان ری در دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.