«سیدضیاء هاشمی» مدیرعامل ایرنا در حکم انتصاب مدیرکل اخبار استان ها، بر «هدفمندی سازی اخبار تولیدی مراکز و دفاتر استان ها، معرفی خدمات و اقدامات دولت و سایر دستگاهها و همچنین انعکاس مطالبات و نیازهای مردمی در سراسر کشور در راستای تقویت امید و اعتماد اجتماعی، پوشش دقیق و به موقع اخبار و تحولات و رویدادها در سراسر کشور» تاکید کرده است.
به گزارش ایرنا، معاون خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید اخبار استان های سازمان و تکریم مدیرکل سابق این اداره کل، گفت: حوزه اخبار استان ها به واسطه گستره فعالیت و ماموریت از مهم ترین ارکان ایرنا است.
احمد جعفری چمازکتی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اخبار ایرنا در حوزه استان ها تولید و منتشر می شود، افزود: برهمین اساس عملکرد و کارکرد موفق و درخور توجه حوزه اخبار استان ها در کنار دیگر مجموعه های خبری، نقش قابل توجه و چشمگیری در موفقیت ایرنا به عنوان رسانه رسمی و ملی کشور دارد.
وی با اشاره به این فرموده رهبر معظم انقلاب که «ایرنا دست بزن نظام است»، اظهار داشت: عینیت بخشی به این فرموده رهبری معظم به عنوان یک مطالبه محوری همواره سرلوحه فعالیت های حرفه ای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار دارد.
شاهین فرشاد مدیرکل جدید اخبار استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) نیز در این آیین گفت: حدود 65درصد محصولات متنوع خبری ایرنا در حوزه اخبار استان ها تولید و منتشر می شود.
وی افزود: سال گذشته 395 هزار عنوان محصولات خبری و بیش از 5 هزار و 300 گزارش تصویری در مجموعه اداره کل اخبار استان ها تولید و از طریق سایت های استانی و سراسری ایرنا منتشر شده است.
«مهدی شفیعی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و «علیرضا هژبری» معاون مهندسی و فناوری اطلاعات ایرنا نیز دراین آیین بر حمایت حوزه های تحت مسوولیت خود از فعالیت های خبری سازمان تاکید کردند.
شاهین فرشاد دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی، از خبرنگاران باسابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) است که علاوه بر فعالیت های حرفه ای خبری، ریاست خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان های کرمان، تهران، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی و همچنین مدیرکل اخبار استان ها را در سابقه مدیریتی خود دارد.
سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) 31 مرکز استانی و 24 دفتر شهرستانی در داخل کشور را دارد.
تهرام 1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.