به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: این واقعیتی است که کشور با مشکلاتی مواجه است ولی کلید برطرف کردن این مسائل در دست بیگانگان نیست و تنها با همت و توان مردم و تکیه به نیروهای ارزشی داخلی قابل حل است.
وی افزود : برخی این گونه القا می کنند که مشکلات کشوردرکوتاه آمدن مقابل دشمن و گذشت از اصول و مبانی انقلاب حل می شود ، این تصور غلط از کج فهمی و درک ناصحیح افراد از توان داخلی مردم است که با دست خالی توانستند بر تمامی مشکلات و توطئه های دشمنان پیروز شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با گرامیداشت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای گفت : این که دشمنان قسم خورده نظام و در رأس آن ها آمریکا با سانتریفیوژهای ایران مخالفت کردند نه به دلیل غنی سازی اورانیوم بلکه به خاطر ایجاد حس خودباوری که این تجهیزات در جوانان ایران به وجود آورده ، بود.
وی تأکید کرد: دشمنان از حرکت علمی جوانان ایران اسلامی که با وجود تهدیدها و تحریم های استکبارجهانی صورت گرفت هراس دارند و به خوبی می دانند که توان جوانان ایران اسلامی می تواند تمامی توطئه های آن ها را خنثی کند.
محمودی با اشاره به شعار تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت و خرید کالای ایرانی گفت : مردم ، مسئولان و افراد تأثیرگذار جامعه باید دست در دست هم گذاشته و با حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان داخلی ، زمینه تحقق این شعار را فراهم کند.
وی تأکید کرد: مسئولان باید با شناسایی مزیت های هر شهر ، به تولید محصولات مختلف داخلی اهتمام داشته باشند ، در شهرستانی مانند ورامین که قطب کشاورزی استان تهران و کشور محسوب می شود لازم است تا با حمایت از کشاورزان و کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان ، به رونق کشاورزی کمک کرده و تولید را برای آنان اقتصادی کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برخی از اقدامات عناصر سیاسی و ایستادن در برابر نظام گفت : حرکات نابخردانه این افراد تنها خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه علیه ایران اسلامی را فراهم کرده ، فتنه گران و حامیان آن ها ، جریان انحرافی و طرفداران آن ها باید بدانند که قانون فصل الخطاب کشور است و مردم هر گونه بست نشینی ، جنجال آفریی و نامه نگاری های بی اساس را محکوم می کنند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.