حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد با اشاره به سفر بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی به آمریکا اظهار کرد: هدف وی از این سفر هماهنگ کردن یک جبهه علیه جمهوری اسلامی ایران برای کاهش نفوذ ایران در منطقه و در مقابل به دنبال تقویت دشمنان کشورمان بود چرا که دراین سفر از زندگی صلح آمیز اسرائیلی ها و زندگی مردم فلسطین در کنار اسرائیلی ها تاکید کرده است.
وی اظهارداشت : گرچه بن سلمان در این سفر ایران را دشمن مشترک اسرائیل و عربستان خواند ولی رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه رئیس دفتر سیاسی حماس از خیانت و نفاق برخی کشورهای عرب منطقه و نقشه آنان در تبعیت از شیطان بزرگ انتقاد کردند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، راه نجات فلسطین مظلوم مبارزه و مقاومت است، بیان کرد: حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و غاصب صهیونیستی به فرموده مقام معظم رهبری خطای نابخشودنی است و پیروزی ملت فلسطین را به عقب می اندازد.
وی ادامه داد: 70 سال است که سرزمین مسلمانان در فلسطین غصب شده و 4 میلیون آواره در اردوگاه های کرانه باختری، نوار غزه و دیگر کشورهای عربی زندگی می کنند و اگر خیانت سران برخی از کشورهای عرب نبود امروز فلسطین چنین وضعی نداشت.
امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به پیشنهاد ترامپ در خصوص پرداخت هزینه حضور نیروهای آمریکایی در سوریه توسط سعودی ها گفت: مدیران کاخ سفید می دانند که این گاو شیرده هنوز شیر فراوانی برای دوشیدن دارد اما این صدامک سعودی نمی داند که آخر و عاقبش مثل سردار قادسیه خواهد بود.
حجت الاسلام فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، نقش چهار گروه تولید کننده، مصرف کننده، دولت و رسانه را در تحقق این مهم موثر خواند و اظهار کرد: نقش رسانه به عنوان پیوند دهنده سه ضلع دیگر بیش از پیش موثر است.
وی ادامه داد: در صورتی که تولید کننده کم کاری کند، مصرف کننده از کالای ایرانی استفاده نکند و یا دولت نقش خود را در حمایت از کالای ایرانی به خوبی ایفا نکند، این رسانه ها هستند که می توانند با فرهنگ سازی و گفتمان در تحقق شعار سال تاثیرپذیر باشند.
امام جمعه دماوند نقش بانوان را به عنوان نقش کلیدی در خرید و مصرف کالا ایرانی بسیار موثر خواند و گفت: نهضت خرید کالای ایرانی نجات دهنده اقتصاد کشور است و زنان می توانند در کنار سیاست های تشویقی دولت برای مصرف کنندگان، بلندگوی حمایت از کالای ایرانی باشند.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.