«رهبر معظم انقلاب سال 97 را به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.»
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، جعفر رحمان زاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کار و کالای ایرانی اظهار کرد: خرید کالای ایرانی، افتخاری ملی است بنابراین در توسعه زیرساخت های فرهنگی باید به این نکته کلیدی توجه ویژه ای صورت گیرد.
وی با بیان اینکه خرید کالای خارجی، نابودی فرصت های شغلی در داخل است، افزود: در راستای تقویت تولیدات داخلی باید کاری کنیم که کالای ایرانی به عنوان یک کالای مطلوب و با دوام شناخته شود.
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: حمایت از کالای ایرانی الزامات و اقتضائات خاص خود را دارد و مردم باید حمایت از کالای ایرانی را در سطح مسئولان و سران کشور لمس کرده و آن را در زندگی خود به کار بندند و تولیدکنندگان داخلی نیز باید اهتمام ویژه ای داشته باشند تا با عرضه محصولات با کیفیت، مزیتی برای خریداران فراهم شود.
رحمان زاده، مسئولان را عصاره و الگوی جامعه دانست و تاکید کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی در حرف و عمل مسئولان ساری و جاری شود، مردم نیز این شعار را جدی خواهند گرفت.
وی گفت: با همکاری با شرکت ها و موسسات دانش بنیان و دانشگاه ها می توان از توانایی و ظرفیت های داخلی در پروژه های فرهنگی به خوبی بهره گرفت.
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی در تحقق توسعه پایدار شهری افزود: هدف اصلی این توسعه تامین نیازهای اساسی، بهبود سطح زندگی، اداره بهتر اکوسیستم ها و ایجاد آینده امن و پایدار در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، کالبدی است که این امر نیازمند به کارگیری سیستم مدیریتی کارآمد با حمایت از تولیدات و محصولات داخلی است.
براساس این گزارش، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، اولین مجموعه تخصصی برای مطالعه و امکان سنجی در خصوص مراکز فرهنگی و هنری به شمار می آید.
بررسی کمبودها و نیازهای شهر در زمینه فضاهای فرهنگی بخشی از رسالت های این شرکت به شمار می آید و یکی از مهمترین سیاست های شرکت توسعه فضاهای فرهنگی لحاظ کردن ریتم هماهنگ در گسترش فضاهای فرهنگی در تمامی مناطق 22 گانه شهر است.
این شرکت سال 95 در نخستین همایش ملی مشارکت در ساخت که با حضور سازندگان برتر برگزار شد به عنوان سازنده برتر در پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و تجاری امام رضا (ع) (رضوان) انتخاب شد.
پروژه های شاخص فرهنگی شامل باغ کتاب تهران، مسجد 72 تن، باغ موزه دفاع مقدس، باغ موزه قصر، سراسر نمای مقاومت (پانورامای دفاع مقدس)، پردیس تئاتر تهران، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی تماشا، پردیس آزادی، خانه موزه انتظامی و موزه علوم و نجوم دارآباد بخشی از پروژه های فرهنگی به شمار می آید که طی یک دهه اخیر از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ساخته و در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.