حسین نعمت اللهی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح امداد و نجات و اطلاع رسانی نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین از 27 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین ماه امسال ادامه داشت که طی آن خدمات امدادی ، درمانی و اطلاع رسانی به 4 هزار و 211 نفر از مسافران نوروزی ارائه شد.
وی افزود : در این طرح 69 نفر از اعضای مرد و 73 نفر از اعضای زن جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین حضور داشتند.
وی بیان کرد: در طول روزهای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین ، یک هزار 930 نفر از خدمات تخصصی ، 617 نفر از خدمات ایمنی و سلامت شامل فشار و قند خون ، 186 نفر از خیمه نماز ، 788 نفر از فضای دوستدار کودک استفاده کرده و 490 نفر به کمپین نه به تصادفات پیوستند.
نعمت اللهی گفت : به منظور اطلاع رسانی از آثار تاریخی ، مسیرهای دسترسی و امکانات شهرستان ، 648 عدد نقشه ، یک هزار و 848 عدد برشور و 3 هزار و 300 عدد سایر محصولات بین مسافران توزیع شد.
وی تصریح کرد: با توجه به عبور جاده قم – گرمسار از محدوده شهرستان ورامین ، پایگاه ثابت امداد و نجات شهرستان ورامین مستقر در امامزاده عبدالله ورامین در طول این ایام خدمات تخصصی امدادی را به مسافران نوروزی ارائه کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر ورامین بیان کرد: در طول این ایام 2 حادثه واژگونی خودرو در محور قم – گرمسار محدوده شهرستان ورامین صورت گرفت که طی آن 5 مسافر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
وی بیان کرد: در طول تعطیلات نوروز هیچ حادثه منجر به فوت درمسیرارتباطی شهرستان ورامین رخ نداد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده ست
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.