به گزارش ایرنا،مرتضی الویری روز سه شنبه درحاشیه جلسه غیررسمی هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با موضوع استعفای شهردار با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد و اظهار کرد: تمامی اعضا در این جلسه مطرح می‌کردند که آقای نجفی به عنوان شهردار تهران فعالیت خود را ادامه دهد و اصرار بر ماندن ایشان بود.
وی افزود: خواسته اکثریت قاطع اعضا این است که نجفی از خواسته خود منصرف شود و شهردار تهران بماند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا درباره گزینه های دیگری صحبت به میان آمد یا خیر گفت: اصلا بحث گزینه های دیگر مطرح نبود زیرا شورا عملکرد نجفی را مثبت ارزیابی می کند.
الویری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه سوم در حال تدوین است، تکیه بر این است که نجفی در شهرداری بماند.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود:در جلسه یکشنبه شورا(19فروردین ماه) نیز این موضوع مطرح خواهد شد.
وی، سخنان مطرح شده درباره تعیین شدن جایگزین برای نجفی در جلسه هم اندیشی امروز شورای اسلامی شهر تهران را تکذیب کرد و گفت: تا لحظه ای که در جلسه امروز حضور داشتم هیچ یک از این موارد اصلا مطرح نبود.
الویری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می شود وی و هاشمی جزو گزینه های منتخب برای شهرداری تهران هستند، اظهار کرد: چنین بحثی اصلا مطرح نشده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره بیماری نجفی و اصرار اعضا برای ماندنش در این سمت برغم بیماری گفت: این نوع بیماری ها را خیلی ها دارند و در بحث های مدیریتی کشور فعالیت خود را ادامه می دهند، بنابراین باور اعضای شورا این است که این موضوع نمی تواند عاملی باشد که نجفی استعفا دهد.
وی تاکید کرد: تصور ما این است که این بیماری خللی در کار یک مدیر ایجاد نمی کند.
به گزارش ایرنا، جلسه غیررسمی هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با موضوع بررسی استعفای شهردار امروز- سه شنبه- درحال برگزاری است.
محمدعلی نجفی شهردار تهران، عصر روز 22 اسفندماه استعفای خود را به محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7244/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.