پیمان قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بسته های گردشگری شامل نقشه شهر تهران، اماکن تفریحی و نقاط اسکان مسافران و مراکز تفریحی، بلیت تخفیف اماکن گردشگری، نایلون ویژه بازیافت به همراه بروشور مسابقه پیامکی است که در هفته اول نوروز درایستگاه های خدمات اطلاع رسانی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
به گفته وی ایستگاه های اطلاع رسانی مبادی ورودی جنوب پایتخت با هدف راهنمایی و آشنا کردن مسافران با شهرتهران و نقاط تفریحی وگردشگری آن در عوارضی قم، ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره) و ابتدای ورودی بوستان افرا مستقر شده اند.
قربانی اظهارکرد: ایستگاه های اطلاع رسانی تا پایان ایام عید از ساعت 9 صبح تا 17 میزبان مسافران هستند، ضمن اینکه کمپ اسکان مسافران نوروزی شبانه روزی است.
وی در تشریح تعداد مسافران استفاده کننده از کمپ های استفاده کننده از بوستان افرا اظهار داشت: بیش از یک هزار و 200 مسافر از شهرهای مختلف از خدمات اسکان موقت طی هفته نخست سال بهره مند شدند.
قربانی تصریح کرد: در بوستان افرا برای کمپ موقت مسافران نوروزی، چهار دستگاه سرویس بهداشتی، نمازخانه، زمین بازی کودکان، میز تنیس، شطرنج، زمین چمن مصنوعی مهیا شده و به لحاظ تأمین روشنایی نیز در بالای هر سکو پایه چراغ پارکی وجود دارد و امکانات تفریحی در اختیار مسافران قرار گرفته است.
شهردار منطقه 19 با اشاره به استقبال پر شور شهروندان از نوروزگاه افزود: پردیس فرهنگی و نوروزگاه منطقه 19 با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی از چهار فروردین در بوستان بزرگ ولایت آغاز و با برنامه های نوروز خوانی، شاهنامه خوانی، اکران فیلم های نوروزی و اجرای برنامه های شاد، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، آفرینش های ادبی، پخش موسیقی و سرود تا 11 فروردین پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی است.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.