مجید نصرالله نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسیر هراز، محدوده مبارک آباد تا امامزاده هاشم ترافیک سنگین است و همچنین در بخش دیگری از مسیرهای شمالی و کوهستانی استان تهران از جمله جاده های فشم و امامزاده داوود تردد خودروها پرحجم است.
وی بیان کرد: در سایر مسیرهای استان تهران از جمله قم، ساوه، کرج و پاکدشت به سمت تهران و بالعکس تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است.
نصرالله نزاد با بیان اینکه ازمسافران نوروزی می خواهیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات هفته آینده پیش بینی می شود ترافیک در مسیرهای شمالی استان تهران از اواخر این هفته آغاز شود و به همین منظور از شهروندان می خواهیم قبل از سفر از آخرین وضعیت جاده های استان تهران و سایر استانهای کشور از طریق سامانه 141 اطلاع پیدا کنند.
وی تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی تردد هرگونه وسایل سنگین به غیر از کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مسیر تهران - هراز و بالعکس ممنوع است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.