به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از استانداری تهران، محمدحسین مقیمی در پیام خود آورده است: در فضایی آکنده از عطر فاطمی و در زلال معنویت بانوی نور و آب و آیینه سال 1396 را پشت سر گذاشته و وارد سال 1397 شدیم؛ سالی که بهارش با میلاد مسعود حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام آغاز و دل‌های مملو از نور معرفت علوی را به بهار قرآن و ماه مبارک رمضان پیوند خواهد زد.
وی ادامه داده است: با این تفأل نیکو و با امید به فضل و رحمت الهی، با مردم فهیم استان هم ‌پیمان می‌شویم که در سال جدید بیشتر از گذشته برای توسعه و پیشرفت کشور و زیستن در محیطی پاک و سالم، همراه با عزت، آسایش و رفاه، در پرتو امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی خواهیم کوشید و با عزم عمومی برای زدودن محرومیت‌ها و برداشتن موانع، در راستای حمایت از تولید ملی همگام و همراه خواهیم شد.
مقیمی افزوده است: فرصت را مغتنم شمرده، فرارسیدن بهار و حلول سال نو را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت، معنویت و شادابی برای مردم ایران زمین بویژه شهروندان رشید و فهیم استان تهران آرزو می‌کنم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرده است: با هم‌افزایی مسئولان و مردم استان در سال جدید، بزرگترین آرزوی ما که همانا تحقق شعار سال در راستای حمایت از کالا و محصول ایرانی، ارتقای تولید ملی و رونق اشتغال است، برآورده و کام و خاطر همگان شیرین و آسوده و شادمان گردد.
6139/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.