حسن خلیل آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: باید با کمک جراید و اطلاع رسانی به موقع بتوان جاذبه های گردشگری استان تهران را برای عموم معرفی کرد.
وی عنوان کرد: توانمندی های موجود در فناوری اطلاعات فرصتی مغتنم است تا به شیوه های مقرون به صرفه در محیط های مجازی، جذابیت ها و ناشناخته های مناطق اکوتوریستی را در اختیارعلاقمندان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های خوب گردشگری در شهر تهران از جمله در زمینه های؛ اکو توریستی، تاریخی و فرهنگی می توان با اطلاع رسانی صحیح گردشگر زیادی را جذب کرد.
خلیل آبادی گفت که با همکاری ستاد گردشگری و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری اقدامات خوبی در زمینه جذب گردشگر انجام شده است، چرا که تهران را می بایست از محل گزار به مقصد برای گردشگران تبدیل کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه گردشگری دارای بخش تسهیل گری و تصدی گری است، افزود: برای جذب گردشگر بخش تسهیل گری و میراث فرهنگی استان نیز به عنوان تصدی گر در این بخش باید فعالیت کند.
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر 12 ایستگاه اطلاع رسانی در مبادی ورودی وخروجی شهر تهران برای معرفی جاذبه های گردشگری تدارک دیده شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با اطلاع رسانی به موقع و معرفی جاذبه های گردشگری تهران می تواند اقامت بلند مدتی را برای مسافران نوروزی به همراه آورد.
در حال حاضر بیش از 700 اثر در سطح استان تهران ثبت ملی شده است.
تهرام7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.